Sunday 13 November 2011

HeLLo!! InTrOdUcTiOn

aSSaLaMuAlAiKuM everybody....

1st of all aku nk ucapkan selamat berkenalan utk diri aku sndri dn syabad krna pd hrini, aku dh berjaya membuat blog yg dh lama aku nk wat tp xde idea, xde masa, xde semua bnda yg penting..hehehe...

sebenarnya ada sesuatu yang menarik minat aku utk buat blog ni...aku xreti sgt berblog2 ni...tp sekadar nak mencuba...nak tau ape yg buat aku tertarik utk create this blog today?????
1. aku teringin nk belajar, share, and cuba buat crochet
2. aku suka sgt tgk org buat baju2 baby...comel sgt2...aku tringin nk jahit sndri dn reka design2 utk ank2 buah aku, utk bakal ank2 aku..hahhahhaha...berangan!!!!
3. aku nk share byk bnda yang aku suka kat blog cz kat facebook aku rasa xbrape sesuai.....
4. aku nk berkawan ngn ramai orang yang boleh dibuat kawan dan berkongsi pelbagai kisah suka dan duka, kemahiran , ilmu dan sebagainya.


aku namakan blog ni Cik wan's daughter ..(cz xde idea) hahahahha....dan maybe aku akan tukar bila tiba masa yang sesuai. cik wan daughter ni aku ambil utk mengingati arwah mak angkat aku yang aku sgt syg..

by the way, Selamat berblogging and slamat berkenalan :)
cmne nk wat blog jadi cantik? xpe...yg tu slow2 aku belajar n godek2....

p/s: if ada nak recoment cmne nk buat blog lagi interesting, sila bg komen...i will appreciate it...

so now, let me introduce my self by this pict....(just for fun)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...